“Als de klant een kopie van zijn of haar bankafschrift nodig heeft, kun je adviseren om dit te downloaden via internetbankieren of de bank-app en vervolgens uit te printen. Daarnaast is het mogelijk om reguliere papieren bankafschriften aan te vragen. Houd er echter rekening mee dat hier mogelijk kosten aan verbonden zijn. Help de klant […]
Lees verder »
Leg de klant uit dat er verschillende manieren zijn om het saldo op de rekening te controleren: – Bij een geldautomaat (zoals Geldmaat). – Papieren bankafschriften thuis (als je dit niet meer krijgt, kun je dat aanvragen) – Online controleren via internetbankieren of de bank-app. Een stappenplan om dit zelf te doen is te vinden […]
Als de klant een kopie van zijn of haar bankafschrift nodig heeft, kun je adviseren om deze te downloaden via internetbankieren of de bankapp en vervolgens uit te printen. Het is ook mogelijk om papieren bankafschriften te ontvangen, maar hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Help de klant bij het vinden van de contactgegevens van […]
Uitleg overzichten/afschriften downloaden is in de maak.
Overschrijvingskaarten of overboekingsformulieren kunnen bij de bank worden besteld. Help de persoon de juiste contactgegevens van zijn of haar bank te vinden en leg uit dat hier mogelijk kosten aan verbonden zijn. Deze formulieren print je niet zelf uit, maar je bestelt ze bij de bank, die ze vervolgens per post toestuurt. Vraag waarom iemand […]
Je wijst de klant op het stappenplan dat te vinden is op bankinformatiepunt.nl. Je kijkt zelf niet mee in de bank-app van de klant. Je kunt als voorbeeld ook het scherm van de bank in DigiHandig laten zien.