Alle helpende handen bedankt! Bekijk de nieuwe video

Bedankt helpende hand van Nederland! In deze nieuwe video zetten we iedereen in het zonnetje die een ander helpt met bankzaken. Of het nu om een kleine of grote handeling gaat, iedere vorm van hulp telt en maakt écht een verschil. Namens de banken spreken we onze waardering uit voor al die helpende handen.

Zes duo’s komen in de video voorbij. Eén persoon helpt, de ander krijgt hulp. Ze laten allemaal hun eigen dagelijkse situatie zien:

Anna & Olga

Anna ondersteunt haar oma Olga bij het regelen van digitale bankzaken.

Fedda & Rob

Buurvrouw Fedda kijkt met Rob, die laaggeletterd is, mee en helpt hem verder met zijn bankzaken op de telefoon.

Mohamed & Mustapha

Mohamed en Mustapha gaan samen naar de geldautomaat: geld opnemen en even meekijken of alles goed gaat.

Bas & Esther

Bas zorgt dat zijn partner Esther, die blind is, met vertrouwen haar bank app kan installeren en gebruiken.

Joop & Elisabeth

Joop helpt Elisabeth bij het aanpassen van haar daglimiet en informeert haar over Bankinformatiepunt.

Roy & Grace

Roy neemt Grace mee op de tablet, zodat ze haar bankzaken makkelijk kan regelen.

Bekijk de video

De voice-over is ingesproken door Jörgen Raymann, ambassadeur van de campagne. Bekijk hier de video.

Bedankt, helpende hand(en) van Nederland! Samen zorgen we ervoor dat iedereen die dat wil, veilig en zelfstandig kan bankieren.

Wil jij meer leren over bankzaken of iemand helpen die daar moeite mee heeft? Ga naar www.bankinformatiepunt.nl voor tips, uitleg en ondersteuning.

Zo brengen we het onder de aandacht

De boodschap wordt breed gedeeld via diverse kanalen door heel het land.

Radio: honderden radiospots op verschillende landelijke zenders in de periode van 24 t/m 30 november.
Buitenreclame: advertentie op ruim 4.000 bushokjes en digitale schermen (displays). Verspreid door heel Nederland in de periode 24 november – 15 december.
Instream, display en online video: via tv-kanalen, mobile advertising, ons netwerk en dat van verschillende partners wordt de video breed online gedeeld.

Visual van een mediacampagne met de titel “Mediamix Nationaal compliment”. Afbeelding toont drie onderdelen: Radio: een illustratie van een radio met label “Brede zender­mix”. Online video: een televisie met zes scènes van mensen die samen bankzaken regelen. Display: een smartphone met een website en een groot digitaal scherm met de tekst “Anna helpt oma met haar bankzaken” en een verwijzing naar handige tips op bankinformatiepunt.nl.
To top