Hulp bij dagelijkse bankzaken, we komen graag naar u toe

Deelnemers informatiebijeenkomst Bankinformatiepunt steken hun hand op naar spreker.

Vanuit het programma Toegankelijk Bankieren willen we mensen bereiken die moeite hebben met dagelijkse bankzaken. Om vragen te horen, uitleg te geven en de weg te wijzen naar verdere hulp. Daarom hebben we dit jaar bijeenkomsten door heel het land in de aanbieding met als onderwerp: Hulp bij dagelijkse bankzaken.

De bijeenkomsten kunnen gehouden worden in buurthuizen, bibliotheken of op andere locaties waar mensen die moeite hebben met zelfstandig bankieren en digitalisering bijeenkomen en waar belangstelling is voor het onderwerp bankzaken. We hebben ruimte voor 150 bijeenkomsten dit jaar. 

Er is een vaste opzet (van circa 1,5 uur) ontwikkeld met veel ruimte voor interactie. De opzet kan aangepast worden aan de doelgroep en groepsgrootte. De presentaties worden gehouden door speciaal daarvoor opgeleide mensen, die meestal gewerkt hebben bij een bank of nog werkzaam zijn in de bancaire sector. Het doel hiervan is om mensen te motiveren een stapje verder te gaan in het digitaal bankieren en hen de weg te wijzen naar waar zij meer hulp, informatie en oefenmateriaal kunnen vinden.

Hebt u een groep of locatie in gedachten waar behoefte is aan een workshop? Neem dan contact op met Juliëtte Meuser via j.meuser@betaalvereniging.nl, dan kijken we samen naar de mogelijkheden!

To top